Dags att jobba

15:e maj. Idag är 15:e maj och det är dagen jag ska börja jobb. Sitter jag i hallen och väntar på att åka till Gammelstan där jag ska träffa chefen och sedan har jag ingen aning om vad som ska hända och det stressar mig så enormt. Det finns inget gräs att klippa och baracken i Sunderbyn hade inte blivit ditkörd ännu när jag gick förbi där igår när jag och pappa gick runt i byn och kollade på var jag brukar klippa. Kan säga att det gör mig otroligt nervös också, att jag pga ECT:n har glömt bort min runda som jag körde. Hittade inte heller mitt kort som jag ska ha med mig när jag kör för att visa att jag har gått en viss kurs, vilket känns så oansvarigt. Sedan ska jag ju få en kollega som ska jobba med mig eftersom jag bara ska jobba halvtid. Så nervös inför det där sociala mötet. Drömde om det inatt men det gick faktiskt bra så jag får väl hoppas att det blir så. Försöker se allt som en utmaning, men just nu har jag för mycket nerver. Nåväl, nu måste jag ändå kila. Ses om drygt fyra timmar eller så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0