Skrivkramp

Det är så mycket jag vill skriva, men så fort jag börjar skriva här är det som min förmåga att skriva helt har försvunnit. Det är visserligen otroligt irriterande att inte kunna skriva det en vill, men sedan insåg jag ju att detta bara är en liten pytteblogg så det spelar inte så stor roll ändå. Nu har jag glömt bort ännu mer av det jag skulle skriva och det var ju lite smått irriterande, men så får det vara idag, inget att göra åt. Jag har haft några bra dagar med bra människor och det gör så mycket gott för mig i stunden och jag är glad mycket på grund av andra. Nu har jag haft en toppenbra permission med bland annat min bästa vän Emma och så mycket bra har hänt. Av medicinen jag får sägs det att man kan bli glömsk - vilket jag absolut har märkt av - och jag märker det verkligen nu. Jag är både glömsk och förvirrad. Idag hade vi i alla fall vår grannmiddag som vi alltid brukar försöka ha när vi kan ses allihopa och det var jättemysigt. Vi pratade, åt, Emma och jag vann såklart i Pictionary också hade vi det bara allmänt trevligt. Och så här kan det se ut när vi vinner - trots lite förändrade regler så att våra föräldrar skulle ha någon chans.


Vi är alltså röda, Robert och pappa blåa, mamma och Lena gula.

Och osamhängande inlägg för att jag insåg att jag faktiskt kan göra det utan att någon läser och bryr sig. Ska försöka få ordning på mina tankar här framöver och strukturera det jag vill få fram på något vettigt sätt. Allt i min skalle är otroligt förvirrande just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0