Förvirringens tid

Oj oj oj. Så förvirrad jag är. Vaknade upp från ECT:n och minndes absolut ingenting. Minndes inte ens att jag hade en rumskompis eller varifrån jag hade fått mina kläder - det minns jag i och för sig fortfarande inte, men sköna är dem. Kommer inte ihåg mitt senaste inlägg eller vad jag hade skrivit och jag kunde inte förstå de senaste kommentarerna jag hade fått på det. Jag visste inte vad det var för dag idag eller om det hade varit nyårsafton heller. Var tvungen att läsa igenom mina senaste dagboksinlägg för att minnas något och sitta med dagboken i högsta hugg. Fick sitta och äta frukost med min fd. behandlare och en annan från personalen för att försöka komma tillbaka på jorden och nu är jag ordinerad att ligga i sängen och vila för att ens få komma hem idag den sagda tiden jag skulle få komma hem. Vill så gärna göra det jag har gjort den senaste tiden men kan jag stå ut två timmar till får jag faktiskt komma hem och då ska jag umgås med min kära Emma.





Lite nyvaken och förvirrad


Kommentarer
Anonym

Vad läskigt att glömma så mycket, kommer du ihåg mer nu?

Svar: Jo det är obehagligt. Nä tyvärr, det gör jag inte.
Sofia Kihlström

2017-01-06 @ 22:54:19
Anonym

Men får du fortfarande behandlingar? De brukar väl avbryta om man blir alltför förvirrad? Hoppas det hjälpt lite också ❤

Svar: Jo det får jag. Har inte hört något om att avbryta dem i alla fall. Hoppas de hjälper jag också ❤
Sofia Kihlström

2017-01-09 @ 18:29:16
Anonym

Har du fått många behandlingar hittills?

Svar: Minns inte hur många, men hittills mer än fem i alla fall
Sofia Kihlström

2017-01-10 @ 18:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0