Förvirrad av näst sista elbehandlingen

Imorse fick jag min näst sista ECT-behandling och nu blev jag verkligen mer förvirrad än någonsin. I princip allt jag har blivit frågad om idag har jag haft svaret "jag kommer inte ihåg". Inte ens det mest enkla har jag kommit ihåg; vad jag har gjort, vad som har hänt, eller bara helt allmänna saker. Tack och lov kom jag i alla fall ihåg kravet personalen har ställt på mig det här veckan; jag måste hålla mig kräk- och skadefri hela veckan för att få åka på permission på fredag. Just nu skriver jag mest för att distrahera mig då mina tankar ligger här och maler på, men jag måste klara mig för jag står inte ut med ännu en helg här. 


Har inte kunnat göra så värst speciella saker idag då min hjärna inte alls har varit med, men på morgonen byggde jag klart pusslet jag hade börjat på också har jag börjat fixa lite med mina dikter som jag har skrivit som jag hade tänkt göra någon slags bok av. Satt även med min fd. behandlare och pratade en hel del i förmiddags och det känns så bra att hon jobbar här, så tryggt på något sätt. Min dagliga promenad med personalen gick också av stapeln på eftermiddagen, som den brukar göra, och det var skönt att få gå ut och gå med någon en stund. Nu börjar jag känna mig lite klarare i knoppen, men jag känner mig fortfarande rätt förvirrad, men det går väl till sig så småningom.




Kommentarer
Anonym

Vad snällt att personalen följer med dig på promenad. Där jag var inlagd hade de aldrig tid till det och jobbigt om man inte får gå ut själv då :(

Svar: Jo det är väldigt skönt att få gå ut :) vad jobbigt :(
Sofia Kihlström

2017-01-18 @ 20:14:45
Sophia

Snäll personal du verkar ha.
Om det bara fanns sånna här där jag är inlagd. Fast det finn vissa jag trivs med, men de flesta går jag inte ihop med. När man har vak hela tiden så blir man irriterad tillslut.

Kram <3

Svar: Förstår att du blir irriterad, men de vill bara ditt bästa <3 jo, personalen här är otroligt snäll, och en är dessutom hon jag hade när jag gick ätstörningsbehandlingen så hon förstår mig verkligen. Kram <3
Sofia Kihlström

2017-01-18 @ 21:18:24
URL: http://www.soophiiiaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0