Tillbaka bakom lås och bom

Nu är jag tillbaka på avdelningen igen efter permissionen. Känns otroligt jobbigt. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Ville väl bara kika in här. Någon annanstans jag också vill kika in är hemma. Bara få vara där. Själv. Ifred. Samtidigt som sällskapet i helgen har varit guld värt och jag har fått prata ut en stund. Oj vad jag är tankspridd just nu. Skriver allt möjligt och raderar och skriver och raderar. Det ska tydligen hända en del förändringar i vårdlagen imorn här på avdelningen. Hatar förändringar. Nåväl, finns ju inte så mycket en kan göra, men det är jobbigt ändå. Kanske jag kan tänka på det istället för mina mörka tankar. Hade varit skönt för de har inte släppt mig för en sekund under helgen. Jag har bara tänkt och tänkt, även när jag har gjort saker som borde vara roliga. Nej nu ska jag sluta innan jag blir alltför negativ. 

Något positivt: tre veckor skade- och kräkfri.


Kommentarer
Sanna Nilsson-Lidin

Så glad för din skull, heja heja!!! <3

Svar: Tack! <3
Sofia Kihlström

2017-03-02 @ 02:52:24
URL: http://sannanilssonlidin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0