Åt rätt håll

Eller det beror väl på vad som räknas som åt "rätt" håll, men jag har ju lovat att försöka. Lovat att göra. Så då kan man väl säga att det går åt rätt håll. 

Jag är flyttad från intensivvårdsavdelningen till akutvårdsavdelningen nu för att mina prover var tillräckligt bra för det, men inte nog bra för medicinvårdsavdelningen. Annars har dagen varit som de andra dagarna. Långa. Ångestfyllda. Och ångerfulla. Väntar på att mamma och pappa ska komma och hälsa på mig så det känns bra. Mår fysiskt väldigt bra. Psykiskt känns det rätt rörigt. Har inte så mycket mer att berätta. Idag fyllde min älskade mormor 93 år. Grattis!

Här var imorse när vi pratade i telefon. Min morbrors fru tog kortet för själv satt man ju på andra sidan luren och snackade - fast i en massa slangar. Tack och lov sitter jag fast i betydligt färre slangar och sladdar nu än förr vilket känns skönt. 


Kommentarer
Anonym

hur är det? blir orolig när det inte har varit någon uppdatering på 2 dygn.. :( <3

Svar: Har bara varit på IVA i Piteå där jag inte fick ha telefonen <3
Sofia Kihlström

2017-02-08 @ 18:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0