Efter tolv dagars permission

Nu är jag tillbaka efter den långa permissionen jag fick och allt känns minst sagt olustigt. Permisen har delvis varit jobbig, men inte i närheten av hur jobbigt det känns att komma tillbaka. Det mesta av tiden har dock varit skön och avkopplande så det känns inte speciellt lockande att vara tillbaka bakom dessa väggar, men jag ska försöka tänka på allt roligt jag har gjort dessa dagar. 


Jag har hunnit med att träffa Emma som har varit på besök och det var så roligt och så välbehövligt och bara jättejättebra. Min älskade vän.

Jag och pappa har varit och åkt slalom på Storklinten vilket var väldigt härligt.

Jag och mamma har varit och hälsat på min moster och hennes man i Mariefred. Där såg vi både blommor, hälsade på mosters häst och var och shoppade i närområdet och Stockholm. Det var verkligen fyra riktigt bra dagar.

Nu på morgonen blev jag tillbakaskjutsad till sjukhuset och nu sitter jag återigen i min sjukhussäng. Jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden till den tolfte då jag åkte på permis, men det är bara att hålla ut tills jag förhoppningsvis får åka hem till mamma och pappa på torsdag. Ska lägga mig i sängen och stirra på Buffy och försöka tränga bort alla andra tankar. Den här permisen har varit bra. Väldigt bra. Och jag längtar så tills jag blir utskriven.



Kommentarer
Sophia

Kul att det har gått bra! När ska du bli utskriven tror du? Flyttar du hem till dina föräldrar?

Svar: Ingen aning, snart hoppas jag. Jo det gör jag
Sofia Kihlström

2017-04-24 @ 10:24:03
URL: http://www.soophiiiaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0