Mer droppande

Här sitter jag igen med min kompanjon till dropp. Som igår. Och dagen innan det. Och som jag tydligen ska ha i över en vecka till! Alltså va? För att komma upp i rätt dos och stanna kvar där ett tag så att medicinen ska ge full verkan. Jag förstår det förvisso för det är ju bättre att låta den göra det så att jag mår bättre och slipper komma tillbaka hit. Dock känns det så himla länge för nattpermissioner får jag ju inte eftersom jag måste ha droppet varje dag. Kan åka på dagen men måste vara tillbaka senast vid fyra för att få medicindroppet. Får i alla fall vara på skolan nästa vecka också så det känns ju bra.

Tummen upp för det faktum att jag tar emot medicinen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0