Ingen av oss vet vems håll det kom ifrån, det var dimma i luften den hösten

Som sagt hände det en sak i tisdags och onsdags som kom lite från ingenstans så därför blir ingen helgpermis för mig inte. Extratillsyn hela helgen och sedan vet jag inte vad som händer. Jag har börjat våga vara ute från mitt rum lite och det börjar nästan kännas okej, bara jag sitter ner om det kommer mycket folk så. Jag hade tänkt ta och utmana mig med att nästan sitta hela kvällen där ute. Får väl se om jag lyckas med det. Timmarna går då betydligt fortare än när jag ligger och stirrar in i väggen. Känns som att det kommer bli en otroligt lång helg. Skönt är i alla fall att min fd. behandlare kommer vara här i helgen. Plus att alla andra i personalen också är otroligt trevliga så jag är ju inte på ett dåligt ställe, men oavsett vad så är det ju inget ställe man vill vara på precis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0