En till lång dag

Jag tog mig till skolan idag även om det krävdes ansträngning för att bara ta på sig kläderna. Tror det var det bästa valet även om jag inte kände mig så där hipphurrajätteglad. Att vara här på avdelningen hade givetvis varit en större plåga plus att jag hade hamnat efter i skolan. Kände mig nog stressad över att ha missat lektionen i tisdags. Men nu ligger jag i alla fall här igen i sjukhussängen och vill bara dra filten över huvudet. Hoppas på att somna typ nu och sova bort all tid som är kvar tills mamma hämtar mig för permission imorgon. Det tog på krafterna att vara i skolan och halvt hålla uppe fasade, så jag kanske kan få somna nu. Det hoppas jag på för jag har ingen som helst inspiration till någonting. Vill bara härifrån, men jag är fast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0