Årstiderna smälter samman

Allt är bara som en stor massa. Svårt att urskilja vad som är vad. Jag vet inte längre vad som händer. Jag blir helt däckad av medicinen som jag får i droppet. Somnar inom en timme. Men det är skönt. Att kunna sova bort dagarna här inne. Eller somna snabbt om kvällarna. Nu har det precis dragit igån, dagens dropp. När det är färdigt ska jag hem till mamma och pappa, men bara över natten för sedan ska det droppas igen. Fick även en injektion med en medicin som jag inte vill ha egentligen för den har inte hjälpt något när jag har fått den, men är man på LPT så är man. Hoppas jag kan få sova bort denna förmiddag. Det var länge sedan jag hade en mardröm så det är skönt att sova. Dessutom sover jag så himla djupt när jag får droppet så då får jag lite tid att vila skallen från dåliga tankar.


Kommentarer
Sophia

Finns för dig. Ge inte upp hoppet om framtiden <3 kram

Svar: Tack. Kram <3
Sofia Kihlström

2016-09-10 @ 06:36:47
URL: http://www.soophiiiaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0