Lång permis

Jag fick permission redan igår och sedan över hela helgen. Jag har ingen aning om vad jag ska göra annat än att mysa med mina djur och umgås med mina kära föräldrar, men jag kommer i alla fall göra mer än vad jag hade gjort på sjukhuset. Det är alltid lite jobbigt med omställningen när jag går från ett ställe till det andra, men nu börjar det kännas okej. Smutsen känns också helt okej att vara bland, men lite jobbigare i vissa tillfällen. Försöker dock andas och genomlida det. Ibland undviker jag, men inte hela tiden. Det ska bli riktigt skönt att vara hos mamma och pappa i helgen och skippa sjukhusmiljön.

Ska mysa så mycket med den här killen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0