En till vecka bakom låsta dörrar

Nu har jag varit här i tolv veckor. Och vad händer egentligen?
Har fått ytterligare ökad dos av Anafranilet. Är yrare än någonsin på grund av det och har svimmat in i mitt element två gånger redan.
Det känns som att klockorna här går långsammare än vanligt.
Har varit ute i dagrummet rätt mycket och äter till och med maten där ute nu.
Det tas temp och blodtryck.
Blir tilltittad stup i kvarten och omplåstrad då och då.
Min fd. behandlare från Comede som nu jobbar här är så omtänksam och snäll mot mig. Men även jävligt jobbig haha och vill att jag ska utmana mig mer än jag vill.
Jag vågar vara ärlig med det jag känner och det känns bra.
Jag har fortfarande ingen motivation till någonting men jag låter bara det vara just nu.
Hej från mig och min mumiehand!


Kommentarer
Anonym

Vad har hänt med din hand?

Svar: Har skadat mig
Sofia Kihlström

2016-10-02 @ 08:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0