Rekord!


Förra året föll jag efter 25 dagar. Nu tänker jag inte följa samma spår.

Kommentarer
Lena

Bra kämpat Sofia jag vet att du är stark och kommer klara det!

Svar: ❤️
Sofia Kihlström

2016-03-04 @ 17:15:47
Sanna Nilsson-Lidin

jaa, då är vi båda på rekord räkning just nu då! Jag är över 120 på självskadebeteendet, vilket förra rekordet var 86!!! Känns ovärkligt.
kämpa på❤️❤️❤️❤️

Svar: Har inte hållit mig från att kräkas så här länge sedan jag började typ! Självskadan har ju varit högre, men jag är på väg mot över 200 igen (okej, 65 så det är en bit kvar men 200 någonting var ju någon gång 65 också). Heja oss ❤️❤️❤️
Sofia Kihlström

2016-03-05 @ 23:42:51
URL: http://sannanilssonlidin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0