Just cause you say I'm crazy

Känner mig konstigare och konstigare för varje dag. Blir både arg, förvirrad och rädd. Och jag vill inte tro att jag känner efter för mycket - jag brukar snarare vara den som känner efter för lite och förnekar. Jag vet inte riktigt. 
Något mindre skrämmande är att jag har varit hos tandläkaren idag och hade inga hål! Som jag har skrivit om en del har jag ju gruvat mig för att gå på en tandkontroll, inte pga att jag någonsin har varit rädd, utan för att jag är rädd och skäms över hur mina tänder troligtvis har skadats pga all frätande magsyra. Men. Mina tänder mådde väldigt bra med tanke på allt. Lite frätskador, men inget påtagligt. Skönt att äntligen ha det överstökat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0