Vad som händer sedan

Jag har 15 inlägg i utkastet. Vissa så gamla som fem månader. Nu har jag tänkt att jag ska försöka publicera alla. Skriva klart de som är halvfärdiga och hoppas på att jag inte får några fler idéer. Vad som händer sedan får jag se. Beroende på hur det ser ut när de är publicerade kanske jag fortsätter skriva nya. Eller så blir det ett tack-och-hej-inlägg. Jag gillar att skriva. Men jag vet inte huruvida det är bra för varken mig eller någon annan. Dubbelmoralen i mina förvirrade tankar och känslor tror jag kan bli fel. Yttranden, färgade av min kanske bristande sjukdomsinsikt och otroliga ambivalenta motivation, tror jag gör mer skada än nytta. Och jag vet inte om det är värt att hela tiden oroa sig för vad en skriver. 
 
Nu är jag i Byn några dagar och ska försöka hinna skriva klart allt medan jag har internet.
Sedan får vi se. Vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0