Sluta kommentera kroppar



Min budskapsbild som jag nämnde i tisdags, var alltså Sluta kommentera kroppar. Jag är så fruktansvärt less på alla som tar sig friheten att säga vad de vill om andras kroppar. Det är det jag blir mest upprörd över, men med detta budskap menar jag faktiskt kommentarer kring alla kroppar. Visst får man säga vad man vill om sin egen, men även det tycker jag att vi ska sluta med. Oavsett om det är om ens egen, någon annans, positivt eller negativt, så är det så fruktansvärt onödigt och dumt. Nej, bara nej liksom. Jag har helt enkelt för många känslor och åsikter kring detta för att ens få ut något. Så sluta. Sluta kommentera kroppar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0