En längtan

Jag längtar så mycket tills imorgon. Kan låta lite överdrivet kanske. Men så är det.
Imorgon börjar jag nämligen jobba, på samma ställe som förut, med samma sak. Men jag gillar det. Jag trivs.
Jag vet inte varför jag längtar så extremt mycket nu egentligen. Om det är för att jag har ett så bra minne från förra sommaren. Eller om jag vill ha rutiner. Eller för att jag längtar efter att få göra nytta. Eller för att jag blir så stressad över att se gräset så långt. Eller för att jag behöver pengar nu. Eller bara en mix av alltihopa. 
Jag vet inte. Men vad jag vet är att det ska bli så himla roligt, skönt och bara allmänt bra att börja jobba igen!
 

Kommentarer
Emma

Äntligen kommer mormor och morfar få gräset ordentligt klippt!

Svar: Haha!! 😂
Sofia Kihlström

2015-05-31 @ 21:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0