Maybe a change would be good for me, who knows where this road might lead?

 
 
Efter en tids hamstrande har jag i princip allt utom en lägenhet. Men letandet efter en i Norrbottens London (eller Sveriges Göteborg), Piteå Alltså, fortsätter och jag var nyligen på en visning i Klubbgärdet utanför centrum. Nu är det budgivning på gång och jag vill så gärna ha den! Snälla låt priset inte stiga över min maxgräns!! Jag känner verkligen att det är dags för mig att flytta nu. Inte bara för att det är mest praktiskt eftersom jag ska gå skola i Ökebyn utanför, utan för att jag är desperat över att ha mitt eget ställe. Det har jag varit länge. Ett ställe där jag bestämmer och där jag kan vara ensam. Där jag har mina regler. Där jag får inreda. Något som är mitt hem. Och jag tror det skulle vara nyttigt för mig i min process. Ett viktigt steg. Och det är något som gör att jag faktiskt kan se framtiden som annat än kolsvart.
 

Lämnade två flyttkartonger hos mormor som hade gjort upp en hylla åt mig i hennes källare. Detta är alltså bara saker jag köpt till hemmet. Mitt rum är fortfarande intakt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0