Hurts - "Som ny" 2,0

Denna lilla hurst har gått igenom först ett steg 
och sedan ett till steg.
Måste väl ändå säga att jag är mer nöjd med den nu. Inte för att jag gjorde så mycket förra gången - men det är inte därför, för kom ihåg att det inte alltid behöver vara en total makeover för att en förändring ska märkas. Även det lilla kan göra mycket. Nog för att jag älskar fåglar, men vit och blommig (Tildatyg från Panduro dessutom) är ju svårt att slå!
 


 
PS, det var inte så roligt att jobba idag som jag hade föreställt mig. Tre jackor och ändå frysa och så mjuka gräsmattor att hjulen rev upp dem ibland... Hoppas på bätte väder imorgon.

Kommentarer
Lena

En hurts helt i min smak. Du är så duktig Sofia!

Svar: Hehe kom och hämta den 😉 tack!
Sofia Kihlström

2015-06-02 @ 15:49:57
Anonym

Gud vad fin!

Svar: Tack så mycket! :)
Sofia Kihlström

2015-06-03 @ 08:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0