Slänga hyfsat fungerande knivar? Nej tack!

När jag inte jobbar håller jag på med än det ena och än det andra. Springer runt och vet inte var jag ska börja. Men jag är glad. Det här är på riktigt. Jag ska flytta. Dock hinner jag inte skriva så mycket. Trots att jag har många tankar. Men tills dess får jag bjuda på några av sakerna jag håller på med.

Pappa tänkte slänga dem för att han tyckte de var för slöa som inte blev bra av att bli slipade

Men då sa jag nej. Gratis knivar, ja tack.
Som inte blev så gratis när jag köpte sprayfärg från Skapa

Men jag tyckte de blev riktigt söta. Och eftersom det finns en knivmagnet (?) i lägenheten så måste de ju vara fina om de ska synas. Min icke begagnade, prickiga kniv kommer passa med dem.

Brännmärket på ena kniven gick ju inte att göra så mycket åt, men inte gör det så mycket.

En rolig bonus var att panduro delade min bild på deras Instagram 



Kommentarer
Sofi

Såg bilden på Panduros instagram och ville bara säga att jag tyckte att det var så himla smart och fint! Vill spraya ungefär allt i pastell nu! :)

Svar: Åh tack så mycket! Alltså jag går ju lös på de där färgerna nu. Sprayar typ allt :'D
Sofia Kihlström

2015-07-12 @ 18:43:55
URL: http://martalinnsofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0