Målat syskrin

Jag fick detta syskrin av mormor för ett tag sedan och jag har alltid tänkt att det behöver piffas till. 



Dock har det bara stått i skymundan och ganska oanvänt då vi knappt haft en fungerande symaskin, men nu när det ska stå framme plus att jag nu har en symaskin passade jag på att göra en liten förändring. Först var min tanke att måla hela vitt och klä locken med klistertyg från Panduro, men jag insåg att det nog var bäst att hålla någon grej i min lägenhet lite neutral. Så detta var allt som fixades.




Tack och lov för tidsinställning och 30+ inlägg i utkastet. Jag vet inte ens vad jag gör. Runt runt runt.

Kommentarer
Sanna Nilsson-Lidin

jag vill ha bilder på din lägenhet då du är klar med inredningen!! alltså kommer typ vara mitt dream home! :D

Svar: Hehe så klart du ska få 😉 är så exalterad!! Det kommer bli perfekt 😍😍 hoppas jag...😂
Sofia Kihlström

2015-07-31 @ 09:23:25
URL: http://sannanilssonlidin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0