Det har sagts att jag förtjänar någonting mer, men jag undrar vilken del av mig de ser

Jag förstår inte. Jag förstår inte denna enorma värme och kärlek. Vad har jag gjort för att förtjäna så bra människor i mitt liv? Jag har ljugit. Jag har skapat oro. Jag har försökt försvinna från dem (inte då att jag gjorde det för att slippa alla, men resultatet av mina handlingar skulle ju ha lett till det).
Så jag förstår inte. Och jag har så himla svårt att ta emot hjälpen andra erbjuder sig. Jag blir så himla obekväm och på 25:an fick jag rent utav panik för att jag kände mig så besvärlig och ivägen - trots att det enda jag gjorde var att ligga i sängen och sova i mitt mörka rum. Igår däremot fortsatte jag att smått ta emot hjälp. Det var dags för det andra besömningssamtalet på Comede och det kändes nästan lika bra som första gången, vägningen drog väl ner betyget lite. Det som gjorde att det drogs upp igen var att jag ska få komma dit på torsdag för en sista bedömning och det känns verkligen bra att jag fick komma så snabbt. Vad som händer sedan lär vi väl prata om då.
För en gångs skull somnade jag faktiskt snabbt, det tog typ bara en timme. Men vaknar jag då inte tre timmar senare, mitt i natten och inte kan somna om? Såklart jag gör! Jag är i alla fall expert på att rabbla alfabetet baklänges. När jag blev less på det fortsatte jag med denna ovanför. Jag har verkligen inte trott att det har varit min grej alls - jag menar bara fylla i och inte få skapa allt själv från grunden? Men när en inte ens har ork eller motivation för sin egna kreativitet så var detta helt fantastiskt. Just nu går det till och med trögt i skolan med att hitta glädjen i skapandet och att göra något hemma känns rätt långt borta. Så om någon har haft liknande inställning kring detta: testa!

Kommentarer
ISA

SVAR: Då är vi två som går igång på ämnet mat & dieter. Har blivit föööör mycket myter och spekulationer kring det, för stort fokus helt enkelt. Det är INTE sunt :/ Hoppas trenden vänder snart innan hela samhället är ätstört..

Svar: Eller hur! Det pratas mat överallt och det får som inte bara vara just mat längre...
Sofia Kihlström

2015-12-15 @ 15:37:46
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0