Två örhängesställ av loppisfynd

Jag köpte ett rivjärn på loppisen i badhusparken i lördags för en femma.
Denna målade jag med matt lackfärg som jag har använt till mina möbler (och det verkar fästa bra).


Jag köpte även en gardinlängd för trettio kronor som jag klippte lite i och tillsammans med en gammal låda fixade jag ännu en förvaring för mina örhängen + halsband som bara har legat i askar.

Det gick åt cirka 160x140 cm tyg till min 19x19 cm låda, men det beror ju helt på hur tjockt tyget är (mitt var väldigt tunt så jag vek det tre gånger på bredden innan jag började vecka det på längden). 

Jag tänkte att jag kommer använda mina örhängen mer om jag har de framme så nu får vi väl se hur det går med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0