Lägenhetspyssel i repris

Bilder från mitt nya, egna hem får ni inte förrän det är helt klart, vilket kommer vara efter vi kommer hem från Prag i september då jag tar hit min älskade lilla bööördis. Men nu slänger jag in ett samlat inlägg med grejerna jag har fixat till den. Har säkert glömt något men jaja.
 
Här är då lite av sakerna. Så som: sax, hattar till torrvarorna i skafferiet, en typ av magneter och en annan typ, tvålpump till badrummet, spray till diskmedlet och en pennkorg på köpet, syskrin, bordsunderlägg, spetskuddar, knivar, tvålpump till köket, gryt- och glasunderlägg, skålar och ett till grytunderlägg.
 
 
Jag har ju målt en hel del möbler också om ni har missat det. Som TV-bänken, vitrinskåpet, köksbordet, skoskåpet, varagsrumsbordet, pallen och hurtsen.
 
Och som vanligt ligger ju allt annat och de äldre sakerna kvar under kategorin Pyssel.
 
 
 

Kommentarer
Ella

Vad fint!

Svar: Tack så mycket!
Sofia Kihlström

2015-08-25 @ 16:52:30
URL: http://myhairstyling.blogg.se
Ella

Vad fint!

2015-08-25 @ 16:52:31
URL: http://myhairstyling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0