Första sommarkvällen?

Det känns som typ första gången i sommar som man kunde gå utan jacka på kvällen. Vilken tur då att jag hade två fina vänner på besök i Piteå som gjorde mig sällskap att utforska området.
 
Först upptäckte vi en rolig lekpark och apan inom mig väcktes - trots snäv långkänning och systemkamera runt halsen.
 
 
När Emma och Amanda hade lekt färdigt stod de och tittade oroligt på mig som absolut skulle klättra högst upp.
Vi vandrade runt på Klubbgärdet och pratade om allt från Ernst till höstplaner. Och det var så mysigt!
Vi sågs faktiskt även för några veckor sedan i Amandas fina lägenhet och det är så roligt att vi träffas igen efter alla dessa år sedan vi slutade spela i samma fotbollslag.
 
 

Kommentarer
Elina Haarala

Åå! Äskar den lekparken!! 😉❤️

Svar: Hihi jag kommer typ bli stammis där!! 😂❤️
Sofia Kihlström

2015-08-06 @ 18:42:43
URL: http://iwillgetstronger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0