För evigt. För alltid. Stanna vid min sida. Så stannar jag kvar.


Igår fyllde bästa Anna år och det passade vi på att fira i min lägenhet. Flyttlasset med möblerna gick ju nämligen igår så jag, Emma, mamma och pappa flyttade på dagen och på kvällen kom Anna och Henny. Dessa underbara 23 (!) rosor och den fina tavlan fick jag (+ citron och ingefärste som är gudomligt). Började så klart gråta så fort jag började läsa och för någon dag sedan hörde jag att känsligheten blir starkare när man blir äldre. Hur det ska sluta för mig som gråter över allt och inget återstår att se. 

Det var i alla fall jättemysigt att ha mina fina vänner här på besök. Vi skrattade så vi höll på att spricka och jag tänkte att grannarna skulle komma och klaga på att vi var för högljudda. Sedan somnade jag dock som en stock i min nya (farmors gamla) säng efter den händelserika dagen. Nu är jag ensam här och håller på att montera ihop ett skoställ som jag just köpt. Det blir även min första nya möbel som jag köper. Allt annat har jag köpt begagnat eller fått. Jag tror lägenheten kommer bli helt underbar och jag bara ser hur det växer fram mer och mer som jag vill ha det. Jag trivs så bra!!

Detta inlägg kändes väldigt underligt att skriva eftersom det var hur länge sedan som helst sedan jag skrev om vad jag har gjort. Inget som kommer återkomma alltför frekvent, men det var väl okej.
Vi spelade spel! Och jag vann inte. Men blev ändå inte på dåligt humör resten av kvällen. Otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0