Tiodagarsutmaning - Dag 1, Tio fakta om mig

Snodde denna lista från Maja så blir det i alla fall ett inlägg varje dag de kommande tio dagarna.
 
1. Tio fakta om dig
2. Nio saker som du gör varje dag
3. Åtta saker som stör dig
4. Sju rädslor/fobier
5. Sex stycken sånger som du är besatt av
6. Fem saker du inte kan leva utan
7. Fyra värdefulla minnen
8. Tre ord som du använder dagligen
9. Två saker som du önskar att du kunde göra
10. En person som du kan lita på.
 
 
  • Jag vet inte hur länge sedan jag damsög mitt rum med en damsugare - jag sopar alltid det med händerna, det ger liksom en bättre, och renare, känsla.

  • Jag önskar att jag aldrig började mixtra med maten.

  • Jag började skriva små texter (dikter?) när jag var elva, och den första (som jag har kvar i alla fall) handlade om meningen med livet. Wtf? Jag var elva.

  • Jag var helt besatt av Vanessa Hudgens när jag gick i åttan. Dock gjorde detta mig verkligen inget gott - det enda det gav mig var tårar och känsla av misslyckande haha. (och ja, jag skrev dikter om detta också, och ja, de är frutansvärda!)

  • Jag har jättelätt för att känna skam.

  •  Jag förstår inte hur jag kan få plats med alla mina grejer i mitt lill rum. Än mindre hur jag kunde trycka in ett vitrinskåp och göra en pysselhörna.

  • Om man skulle räkna varje bokstav och symbol av mina tatueringar som inte sitter ihop med varandra skulle jag ha haft 112 tatueringar. 

  • Jag har 135 stycken Sylvanien Families idag i min samling.

  • Jag älskar citron och tycker inte att det är surt att äta klyftor.

  • Jag älskar att läsa Livskicksbloggar och rekomenderar er alla att kika in på Johannas, Liselottes, Jennys och Johannas bloggar för nu är detta inlägg slut.
 
Haha nu är jag redan klar med de nio andra inläggen.

Kommentarer
Maja

Åh, dikter..meningen med livet. Jag var allt också en liten grubblade när jag var liten..
Sv: Åh, det låter ju jättesmart. Att avsätta tid för grubbleriet så att det inte tar överhand...
KRam! <3

Svar: Haha ja och den gick typ
"finns det någon mening med livet?
Berätta den då.
Varför ska jag finnas?
Varför är det så?
Spelar det någon roll hur jag ser ut?
Kommer jag ändå få ett lyckligt slut?
Kommer ändå känslorna bestämma sen?
Kommer jag få veta meningen?"
Hahah 😂

Testa med grubbeltid👍🏼
Kram!
Sofia Kihlström

2015-04-24 @ 19:12:57
URL: http://singyourownsong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0