Dag 5, Sex stycken sånger som jag är besatt av

 Bara sex?!!! Hur ska det gå?

Jaja, jag försöker väl då. Och det är alltså dessa som gäller just nu. Vissa är statiska favoriter, medan vissa är dynamiska.
 

  • Brand New Me - Alicia Keys

  • Cannonball - Lea Michele

  • Jag vet vem jag är när jag är hon dig - Melissa Horn (+hennes alla andra 40 låtar)

  • Walk Through The Fire och Under Your Spell från musikalavsnittet i Buffy, Once More With Feeling (+alla andra låtar därifrån)

  • They Don't Care About Us - Michael Jackson

  • Beautiful World - Jasmin Kara


två...
  • My Hero Is You - Hayden Panettiere

  • How Did This Happen - Amber Rubarth
 

Alltså det här var jättesvårt! Borde inte ens vara lagligt. Bara välja sex stycken?!!!


Under Your Spell

Kommentarer
Maja Lagnemo

Ja, det är verkligen svårt att välja ut enbart sex stycken. Egentligen borde jag nog ha valt annat än bara Håkan, för han är ju inte allt... (bara nästan...)
MAssa kramar! <3

Svar: Men eller hur!! Det finns ju sååå många, som är bra vid sååå många olika tillfällen!
Haha har faktiskt aldrig lyssnat på honom ;)
Kram <3
Sofia Kihlström

2015-04-29 @ 10:59:59
URL: http://singyourownsong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0