How did this happen again? When did the room start to spin out of focus and crash in the breezes?



Jag har sagt det förut och jag säger det igen: varför är jag lättpåverkad?! Hur fan gör man för att inte bry sig? Ja i teorin har jag massvis med förslag och färdigheter som skulle passa. Men hur gör man? Jag förstår mig inte på folk som får elaka kommentarer riktade till sig och bara kan gå iväg och släppa dem. Jag beundrar dem. Jag avundas dem. Men jag förstår dem inte. Jag kan läsa saker som gör att jag går från toppen till botten - och skulle andra läsa det skulle de undra vad jag reagerade på. För det är inget elakt som skrivs. Det är bara helt vanliga saker. Men jag kan inte hålla mina tankar i schack. Dock går impulsiva beteenden ganska bra att stoppa, men att haka loss sig från tankar är däremot svårare. Känslorna kommer, men det ska de ju också få göra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0