Uppdrag på okänd mark

Igår var jag på iPhoneskaljakt (kändes konstigt att kolla på sådana saker). Idag sökte jag mascara (kändes ännu konstigare). Ja, jag överträffar ju nästan mig själv ibland. Imorgon ska jag på ytterligare en jakt för att köpa en bh till studentklänningen-jag-inte-vet-om-jag-kommer-ha. Fan vad dyrt det blir om jag skippar alltihopa och väljer något annat. Nåväl denna jakt betyder att jag måste in i provrum ett x antal gånger om jag känner mig själv rätt, vilket är lika med ytterligare-en-sak-jag-inte-gör-alltför-ofta. Sedan ska jag dessutom, på ett än så länge okänt sätt, ta på mig klänningen, ställa mig i spegeln, titta och ta ett kort. Som jag till råga på allt ska visa för en människa som absolut ville se. Åh, herregud. För att ta ut segern i förskott; jag överträffar verkligen mig själv. Ska jag lyckas med det bedriften att inte bli så beroende av min nya mobil också? Tror fan att jag kanske lyckas. Dock är det väl en nackdelen att man inte använder något fullt ut, men det är ju bättre än att mitt liv ska kretsa kring den rektangulära saken.
Till er som också befinner er på okänd mark.
Ta emot kramen och sedan kör du på!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0