Can't complain about much these days

Nu kan jag säga på riktigt att det ska bli roligt med helg. Typ den bästa på länge. Och det vet jag innan den ens har börjat. Men. Jag ska åka buss (<3) till bästa Henny idag och se bästa Buffy, sova över och sedan åka tillsammans till Anna dit både Rebecca och Emma kommer. Vi kommer ha det galet som vanligt och prata om skumma ämnen inpå småtimmarna innan v somnar. På söndag kväll ska jag sedan med mormor på konsert. 
Nej, jag kan inte klaga.
 
Inte för att bilden har något med detta att göra, men man kan aldrig få för mycket av varken fina burkar, Escadaparfymer eller Melissa Horn!
 

Kommentarer
Anders

Hej! har följt din blogg nu i snart 1 år och vill bara att du ska veta att jag tycker du är en otroligt stark och underbar person, har själv gått igenom massa problem och du är en förebild, blir alltid stärkt av att läsa din blogg.
take care and keep up the good work :P

Svar: Men åh, tack så mycket!!! Du anar inte vad glad jag blev av att läsa den här kommentaren! Vad roligt att det jag skriver kan vara till nytta för någon annan också :) Lycka till i din kamp!
Sofia Kihlström

2014-05-11 @ 00:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0