Buffy the Vampire Slayer

Visst att den är gammal. Kanske har dåliga effekter (jag vet inte, jag bryr mig inte om sådant). Men fan vad denna serie är värd att se! Alltså jag är helt fast! Tur att Henny har skivorna och att jag inte tänker kolla ensam för då hade jag haft ett ännu mindre händelserikt liv än vad jag har nu. Det finns allt! Så sjukt underbar. Eller jag kanske borde kalla den känsloframkallande för mina känslor hoppar  typ upp i taket, genom taket, över taket, upp i rymden, ett varv runt månen och tillbaka igen. Jag kan inte vara tyst en minut. Jag skrattar, skriker, kvider, gråter, hånar, blir upprörd och allt däremellan.
Jag är kär.
Mest kär är jag i dessa
 
aww, Buffs <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0