Jag (och pappa) pysslade på som liten


För ett tag sedan städade jag och min kära fader en del av vinden - för det fanns många saker vi har knåpat med. Visst fanns det leksaker och annat, men mycket av allt var grejer som vi gjort. Jag vet att jag gillade att pyssla även när jag var mindre - fick bland pysselförbud på fritids för att jag och en kompis pysslade så mycket - men att jag var så kreativ minns jag inte. Inte heller att pappa gjorde så mycket. Och vissa saker var riktigt avancerade. Men framförallt är jag imponerad hur han ides. För alltså seriöst...typ snickrade en soffa, stoppade den och klädde in den i fint tyg. Inte var det en enkel rektangulär soffa heller. Eller vad sägs om skolbänkar till mina "Berrysar".

En mattebok till ovannämnda
En spjälsäng med borrade hål för varje pinne

Osv...
Jag förstår att jag är en pysselmänniska

Kommentarer
Lena

Vilka gulliga bänkar

Svar: Eller hur!
Sofia Kihlström

2014-06-29 @ 17:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0