Gå dit du vill gå jag kommer sen, alla behöver landa och känna efter

På flaket. På båten. På studentdagen.
Alla som säger att "nu är vi fria" och "vi klarade det". Jag önskar bara att jag kunde glädjas åt det jag med. Studenten var fantastisk, Men jag har ju inte gått ut på riktigt. Jag har inte läst alla mina kurser. Ännu. Jag ska. Och om jag känner mig själv rätt kommer jag klara det. Men ändå. Jag kan inte säga att jag klarade det och det faktumet förstörde en del av min student. Den var jättebra, men jag stör mig så på mig själv. Känner mig misslyckad. Att jag bara läste två kurser. Att jag inte har orkat köra på som alla andra. 
Det är skönt att veta vad jag ska göra till hösten. Men det hade varit skönt att kunna skrika på flaket att jag har klarat det.
 


Mina finaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0