Första kvällen på tredje dagen av studentveckan

Igår träffades vi med klassen i Selets bruk och det var verkligen jättemysigt att sitta där vid elden, spela kubb och sitta inne i herrgården och berätta spökhistorier! Och när jag satt där och grillade min zucchini och knaprade på morötterna vid elden, tillsammans med en av mina bästa vänner Henny under en filt så kände jag mig för en stund riktigt fri. Och om det är så det känns så vet jag att det är värt att sparka ut ätstörningen ur mitt liv.
Idag har jag varit på två bra möten och lite prat med Henny däremellan och ikväll är det riktig målvaktsträning med en målvaktstränare så det ska bli toppen! Något annat roligt var att min DBT-behandlare tyckte att mitt arbete med träningen var stort gjort, att kunna bearbeta och ifrågasätta så starka och invanda tankar. Lite beröm sänker ju aldrig motivationen precis.
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0