Vecka två, dag fem - En dag som alla andra

 
Lite pyssel här, lite samtalsgrupp där och lite äta också på ett hörn. Eller mycket. Nåväl, jag är bara så glad att jag började den tjugonde! Gruppen är helt fantastisk och motiverande. Fan vad vi ska fixa det här!
Eftersom dagen slutade ett och jag skulle till tandläkaren tre så tänkte jag att jag tar med mig kameran och går och fotar på isen. Mulet och snö snö snö. Nej. Det blev några enstaka bilder, men de blev urkassa så jag gick till KH för att värma fingrarna. Pratade med en vän, smsade med en annan, vilket fick tiden att gå och helt plötsligt satt jag där inne i väntrummet. Tjugo över tre kommer en i personalen och undrar om vi två som sitter där hade någon tid. Ja? Till samma tandläkare... Fast hon var sjuk. Och jag hade inte ens blivit registrerad i deras register, men "någon högre makt i deras system" hade registrerat hos dem att de skickat ut en kallelse. Något less. Fick en tandborste och tandkräm som tröst... Som tur var träffade jag Hanna och Izza som piggade upp mitt humör och gjorde att jag fick något att se framemot på söndag. Helgen blir nog inte så hemsk i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0