Vecka ett, dag två - Det börjar släppa

Började dagen i skolan och äntligen tror jag att mitt gymnasiearbete börjar gå framåt...
Nu var det inte lika nervöst så äntligen började det släppa lite och man vågar öppna käften. Idag började vi i alla fall tolv där borta så det var endast tre timmar idag, men efter lunchvilan var det aktivitetsgruppen vilken Sofia är kär i. Låt mig förtydliga, vi pysslar utifrån ett speciellt tema, typ. Idag var det porslinsmålning och det blev en jävla utmaning för mig att klara mig utan vit färg, men tack vare mitt bläckpennsritande har jag blivit bättre på att inte börja om så fort något ser fel ut, utan att istället se vad det blir av det hela. Jag hade tänkt göra en till mig själv, men på grund av den obefintliga vita färgen kom jag på en annan sak. Åh, jag stör mig på när jag inte kan avsluta det jag har påbörjat. Nåväl jag har ju kvar den tills imorgon.
 
 någon gammal, överredigerad bild...
innan jag började tänka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0