Vecka ett, dag fem - Bra grupp

I sista stunden hann jag klart med det jag skulle göra klart tills idag. Men trots lite stress i slutet har det varit väldigt roligt. Bara "slutklämmen" blir lika bra. Imorgon kanske lite bilder kommer.
Förövrigt har det varit en bra dag idag. Vid frukosten hände bara en sak som var så bra.Tog ångestens tugga när jag kände vad det var och allt blod frös till is. Sekunden efteråt hör jag introt till hennes längsta låt. Fem minuter och sexton sekunder. Melissa Horns Om du vill vara med mig. Isen smälte och jag kunde sitta där i de där fem minuterna och sexton sekunderna och fokusera på hennes underbara röst. Så lägligt!
Hade även samtlsgrupp idag där vi intervjuade varandra i par och sedan berättade om denne för de andra. Skön avslutning på första veckan och jag är verkligen jätteglad att det verkar vara en sådan bra grupp. Och att alla kämpar mot samma mål hjälper en faktiskt. I alla fall mig.
We can do it!
 
BILDBRIST på datorn!!!

Efter kvällen kommer jag dock ha ett överflöd.
Fast jag kommer väl ändå inte ha dem på datorn, utan på min rosa lilla hårddisk.
Ha en underbar kväll för det kommer jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0