So come on, spin me around, I don't wanna go home

Jag har, som med allt annat, överanalyserat detta.
Rent ergonomiskt är ju en bläckpenna bara otroligt skön, men det är inte det första jag tänker på.
Perfektionist som man är, brukar det ju vara så att suddet nästan tar slut före pennan. Med en bläckpenna kan man inte sudda. Detta tror jag är väldigt bra för mig för då jag helt enkelt får göra det bästa av situationen och på något sätt få deet där felsträcket att bli rätt. Och jag har efter en tid insett att det inte kan bli fel egentligen. Det är ingen som bestämmer det mer än du själv.
 
I alla fall, jag vet inte riktigt vad jag ritar, men det som kommer ut genom handen, fastnar på pappret och då blir det lite så här. Jag vet ju att jag inte är någon konstnär direkt, men jag har insett att det inte alltid behöver spela någon roll att man är duktig - vad det nu är? - utan det räcker med att man vill göra det.
 
 

Kommentarer
Delle

Fint! <3

Svar: ha.ha. men tack <3
Sofia Kihlström

2014-01-09 @ 19:25:46
Lena

Du har verkligen förmågan att fånga känslor och sinnestämningar i dina bilder, Sofia.

Svar: men tack Lena!
Sofia Kihlström

2014-01-10 @ 22:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0