Nånting hände utan att du såg det

Julafton var ju superbra, trots allt. Eller tack vere allt kanske?
Då är det väl inte mer än rätt att idag är så här.
Fast alla tankar som kommer gång på gång försvinner lite lättare när man under dagens gång har fått byta flera ord med fyra fina människor. De går att se på dem mer objektivt.
Annars har denna dag vari helt utan känslor. Tom. Vill inte känna. Det gör för ont.
Men det kan vara okej ibland också. I alla fall nä man annars låter dem ha fritt inträde dygnet runt. Just nu är de portade. Jag orkar inte med dem
 
Jag vet att jag lovade bilder, men jag kan inte kolla på dem just nu.
Det blir bara fel.
 

Kommentarer
sanna

Såg nu att du tydligen har fyllt år. Förlåt för att jag är lite sen, men grattis i efterskott och jag hoppas du haft en bra dag! :)

Svar: Tack så mycket! :D
Sofia Kihlström

2014-01-26 @ 02:26:53
URL: http://sannanilssonlidin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0