När det äntligen är över, när broarna inte syns till

Någonting positivt med detta helvete är ju att man i alla fall slipper vara med skolan på Kulturens hus till nio på kvällen och "göra ingenting", som de jag träffade sa, och betala 750 kronor om man inte kommer. Nu låter det som att djag annars har det är jättedåligt på dagarna, vilket givetvis inte stämmer, men jag har ju gjort roligare saker i mitt liv. Och definitivt mindre krävande. Idag var en kort dag (12-15) och innan det lyckades jag faktiskt göra klart nästan två skoluppgifter. Hurra för det! 
 
Den närmsta tiden kommer det nog hända en del. Många frågetecken som kommer redas ut. Därför är jag en aning kluven just nu. Vet inte riktigt vad som händer. Men det får väl framtiden visa.
 

Kommentarer
Delice

<3<3<3

Svar: <3
Sofia Kihlström

2014-02-11 @ 19:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0