Jag kanske stannar här och skriver fast jag längtar bort

Ni minns det är provet jag skulle göra idag? Det som inte hade någon betydelse för mitt slutbetyg? (eller nämnde jag ens det?) I alla fall...
Jag skulle skriva det halv åtta, var i skolan fem över sju, läraren kom halv nio. Wihoo. Hon hade glömt bort att vi hade sagt halv åtta. Provet var väl ganska lätt egentligen om jag hade lyckats koncentrera mig på att plugga de senaste veckorna det vill säga. Efter jag hade skrivit det säger min lärare att detta är en stor del i kursen - inte att det bara är en liten faktadel som hon sa sist - och hon säger dessutom att det kan sänka mig till ett B. Okej? Bara det att hon sa motsatsen för några veckor sedan, men jaja. Chans till kompletering finns ju. Vill inte göra någon jävla komplettering -.-
 
Nåväl. Imorgon blir en bra dag. Saker och ting har inte gått vägen för mig idag. Förutom alla delar av incidenter angående provet så stannade jag för länge på skolan och pratade med en fin person så jag kom precis i tid till DV och under aktivitetsgruppen tappade jag en hel ask med pärlor på golvet. Yey! Men dagen har inte varit dålig. Inte alls. Men man hittar alltid något att klaga över ;)
Imorgon är det lång dag. Det gillas starkt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0