Av det oproffsiga blev det tillslut ett resultat

Jag började som ett riktigt proffs med mitt helgprojekt:
 
 
Jag skissade form
Jag skissade mönster
Jag ritade mönster
Jag anpassade det efter mina mått
Jag himla gjorde dem helt själv
Jag är nöjd
 
Dock börjar jag nu fundera på om jag borde valt ett tyg med större mönster... Det är ju liksom lite svårt att se att det är blommor och inte bara massa kladd om man inte kollar nära. Alltid ska man hitta något fel.
 Anledningen till dessa var då på grund av att de jag skulle köpa tog slut och butiken inte skulle få in några fler. Jag blev sur och gjorde istället ett par egna.
Tja...nu kommer jag inte se ut som alla andra i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0