En våg av lättnad

Nu är äntligen denna dag över! Eller de situationer jag har oroat mig för. Och så bra det gick! Dog inte när jag kom in i klassrummet. Fick ord ur min mun när vi skulle gör en sak i grupp. Och faktiskt, jag pratade mer än "nödvändigt" med min bordsgranne. Det gick så lätt och är så lättad. Inte nog med det så såg jag ett välbekant - och saknat - ansikte på DBTn. Denna dag kunde inte gått bättre! Som grädde på moset ska jag avnjuta några avsnitt av bästa Buffy. 
Och detta gör dagen ännu bättre:



Kommentarer
Maja

Så glad jag blir över att dagen blev bra för dig! Du förtjänar verkligen det här & jag hoppas det fortsätter i rätt riktning!
Massa kramar! <3

Svar: Även denna dag kändes bra så jag är verkligen positivt överraskad!
Kram<3
Sofia Kihlström

2014-08-26 @ 10:07:37
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0