Todopoderoso

Det är dåligt. Det är förfärligt. Det är rent ut sagt skammligt.
Ja, jag erkänner, jag har inte sett ett enda avsnitt av Idol. Det är sant.
Jag vet inte riktigt varför. Det började nog med att jag inte ens visste att det hade börjat. Sedan är det väl måndag-torsdag nu va? Då är det ju så att jag har träning (eller match) måndag, tisdag och torsdag och match ibland på onsdagar så jag vet inte... Jag har väl bara inte hunnit? Idag kom jag i alla fall på att jag inte har någonting så idag ska jag premiärse Idol 2013. Fast det bästa har ju redan varit - alla auditions.
 
Haha typ 2008 då jag och Emma var i Shopping och kollade på de tre finaliserna ;)
 
 
I tjugofem minuter ska jag
plugga spanskaglosor på
GLOSBOKEN.SE. Om ni
undrade över rubrikens  mening
så är det bara en glosa som 
är väldigt rolig att säga.
todopoderoso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0