Regrets collects like old friends

För att upplysa alla som har missat det - det är måndag imorgon.
Åhhhh, skriker de flesta. Jaaaaa skriker jag.
Eller något. I den stilen.
Jag försöker plugga till ett prov men det gå inge vidare.
Något som är betydligt trevligare att tänka på är resan som ska bokas imorgon.
Jepp! Några dagar under sportlovet med min kära moder och moster.
Var? På fucking jävla Island! Äntligen!!! Som jag längtar efter detta land. Och vad jag ska fota! Får hoppas på ett nytt objektiv till nittonårsdagen.
 
Alltså naturen på bilderna ser ju helt otrolig ut.
Tänk bara hur det är i verkligheten...
 

Kommentarer
Anonym

Kommer bli så kul , du får skriva ner allt du vill se så får vi göra en plan tillsammans. Kram från moster

Svar: Ja verkligen!
Sofia Kihlström

2013-11-20 @ 23:21:39
Jenny

Yay! :D

Svar: :D
Sofia Kihlström

2013-11-26 @ 19:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0