"Allt händer av en anledning"

Ja, kanske är det så. Annars har jag ingen aning om varför det blev som det blev. Ingen av oss skulle gå Samhälls egentligen. Inte i samma skola i alla fall. Men tack vare att beteendevetenskap inte finns i Piteå och att några av oss inte började det vi hade tänkt på, av olika anledningar, så hamnade vi tillsammans. Jag vet inte riktigt om jag tror på ödet, men man får väl nästan göra det.
Vad hade jag gjort utan er? Varför har jag fått träffa så fina människor? Hur kan ni alla vara så bäst?
I don't know. I don't care. I just love you!
Det är nästan för bra för att vara sant. Var är haken liksom?
Jaja, jag har fått lära känna er och det är allt som betyder något.
Alltså Rebecca...jag orkar inte!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0