Skolsnack

Nu är alla kurser så gott som klara. Fick dock nyss ett dåligt besked om en sak som vi ska göra i sociologin istället för att komma till lektionen...kul. Det mest irriterande är väl ändå att jag typ har fått mitt slutbetyg i den kursen så jag borde inte bry mig om den där uppgiften, men jag vet att jag kommer lägga ner hjärta och själ i den. Jaja, sociologin är alltså klar liksom svenskan. I spanskan väger jag mellan två betyg och idrotten gör jag typ också det. Matte nationella var svårt svårt så jag kan inte hoppas på det jag strävade efter utan istället vara glad om jag behåller det betyget jag tidigare låg på. Om jag hade gjort som vanligt och lagt ner hjärta och själ på det stora NK-provet hade nog mitt naturkuskapsbetyg varit ganska klart, men nu var ju så inte fallet så jag får väl se var jag hamnar. Har en stark känsla av att det blir ett bottennapp. Annars hade det ju varit coolt att spika alla kurser på den, enligt mig, tyngsta terminen hittills.
 
 
Blä för att min hjärna inte vill tänka naturkunskap hela
dagarna istället för skit. Då hade nog idrottsbetyget
inte heller varit så osäkert.
Skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0