You don't know were I've been

Det är helt sjukt vad somliga saker berör! Och det är helt sjukt vad jag ska bli berörd på fel platser (förlåt så mycket svenskaguden för att jag börjar en mening med "och")! På bussen, i bilen med min typ känslorädda pappa, klassrummet... Varför inte bara släppa ut tårarna på kvällen, ensam i sitt mörka rum? Nä, tydligen ska hela mitt känsloregister få utbrott just på fel platser. Man skulle ju inte undra lite varför någon helt plötsligt börjar gråta på bussen, nä inte alls. Eller vad sägs om i klassrummet, mitt under en redovisning? Wihoo, toppen! Men så jävla klockrent alltså (förlåt igen svenskaguden för att jag börjar min mening med "men", och förlåt för att jag svär).
 
Annars hade vi Aerobic på idrotten idag som var grymt roligt - trots att jag suger på att dansa. Ikväll är det målvaktsträning och hela dagen kommer bara bli så perfekt. Man ska ta vara på de underbara stunderna.
 
Bara för att jag hittade världens fulaste bild (finns många på den listan...)
 
 

What I do know is how I've

changed my life forever

I know I should  know better

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0